Ny dag-ren kur

Japp nu sitter jag här igen, same old same. Jag dricker en kopp kaffe utan mjölk (det sämsta med ren kur) och tar en cappuccinoshake. Först hade jag för en sekund glömt att jag skulle börja med kuren och såg fram emot att duka upp frukost, men det slog mig ganska snabbt. No frukost for me. Nu ska jag skala av det sista fettlagret och det ska bli skönt att bli mig själv igen. Jag känner mig mer och mer som mig själv nu, jag känner mig snygg och stark. Jag kan ha större delen av mina kläder i garderoben, men än finns det en hel del kvar att pressa ner sig i.Och så ser jag fram emot att ge er en ny resultatbild och nya mått men ni får hålla till godo tills på söndag om en vecka. Nu ska jag kämpa mig igenom dom här första tre dagarna, som jag förväntar mig kommer vara pissaktigt dryga sen blir det lätt igen och dom här två veckorna kommer gå lätt som en plätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0