kirrat

Ok brudar nu har jag bestämt hur jag ska lägga upp det här. Jag börjar med ren kur efter påsk och kör två veckor alternativt så lång tid det tar att hamna på 69kg. Bra plan va? känner mig taggad att köra på igen. Men jag kommer sakna löpningen som jag kommer få lov att lägga på hyllan ett tag. Men fram tills dess hinner jag med några vändor. Sen när jag har kört den rena kuren så ska jag trappa upp till riktig mat, dvs inte hålla på i veckor med kombinerat utan sattsa på hälsosam mat och lägga krut på löpning 3-4 ggr i veckan. Såååå skönt det ska bli. Hoppas ni fortsätter följa med mig till mitt mål....

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycket gick du ner på dom 6 veckorna ?? renkur kombi å renkur??

2012-04-02 @ 15:28:29
Postat av: emma-isabella

oj.. de va ja som postade det ;)

2012-04-02 @ 15:28:55
URL: http://emmaisabellavictoria.se
Postat av: emma-isabella

en till fråga:

när du körde kombi.. drack du 2 lr 3 påsar då + ett mål mat?

2012-04-02 @ 15:31:36
URL: http://emmaisabellavictoria.se
Postat av: Novali

Jag kör ju också igång på allvar då så vi kanske kan finnas och stötta varandra?

2012-04-02 @ 17:37:28
URL: http://novalislife.wordpress.com
Postat av: Anonym

Varför måste du lägga löpningen på hyllan? Går själv på VLCD och tränar som vanligt, löpning och spinning, och det är inget problem för mig iaf... Alla är iofs olika.. :)

2012-04-03 @ 07:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0