Jag kämpar på......typ

Ja som sagt, jag kämpar typ på. Varje dag är en kamp. Det här med maten är ett gissel.Jag har sakt det förut och jag tjatar om det igen,varför ska det vara så svårt? Jag försöker äta rätt och inte för mycket och ibland kompenserar jag med soppor om jag misskött mig. Enligt vågen har jag inte gått upp i vikt men den måste ljuga för jag ser större ut, magen är inte lika platt och jag känner mig svälld hela tiden. Idag ska jag ut och springa men jag inväntar att det ska bli lite mörkare :) Jag vill inte springa i dagsljus en dag som denna, när alla är ute och festar. Vet inte varför men det känns inte bra. För övrigt så har löpningenav nån anledning blivit mycket tyngre än var den var tidigare. Och jag har hela tiden trott att det skulle gå enklare när jag åt mat för att jag skulle ha mer energi. Men det är bara jobbigare, sämre kondis och ork.

Kommentarer
Postat av: MAMMA MU

Styrkekram

2012-05-01 @ 18:29:39
Postat av: E

Jag tror det känns jobbigare för du ställt in dig på att det ska vara mycket enklare? Att det egentligen inte är jobbigare, men du tror det eftersom det inte går sådär lätt som du föreställt dig? Eller jag vet inte. Det viktiga är att du gör det, och det gör du ju!



"no matter how slow you're going, you're still beating everybody on the couch"



Du är duktig, kämpa på!

2012-05-01 @ 21:31:47
URL: http://minstfemtonkilomindre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0