Hej

Igår var jag ut på första löprundan efter två veckors vila, herregud vad dåligt det gick. Verkligen dåligt. Jag orkade inget alls, gick nästan hela rundan. Hur kan det vara sån skillnad? det gjorde mig lite deppig får jag lov att säga men jag ska göra ett nytt försök ikväll. Maten funkar bra, äter  ett mål mat resten shakes och en frukt kan det bli också. Dessutom drack jag två glas vin på fredagskvällen samt ett glas vin på lördagskvällen. Nu vill jag klura ut något bra träningsschema som jag kan följa, vill göra något mer än bara löpa. Har ni tips på bra scheman eller länkar till nån bra sida får ni hojta till, jag behöver tips. För övrigt håller jag på och planera hur matintaget skall se ut framöver, för att gå ner i vikt men samtidig för att orka ta ut mig maximalt under träning.Jag ska nog inte ta bort shaksen helt än, måste införskaffa en ny låda i början av veckan och så tror jag att jag ska ta en påse /dag och det blir middagen. Frukost tänkte jag äta ett ägg, 1dl keso och bär. Till lunch får det bli fisk/skaldjur/vegetarisk mat och grönsaker och till kvällen/middag en påse. Vad tror ni om upplägget?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0