ciao ciao

Japp det börjar närma sig söndag och det innebär två veckor ren kur för mig.Jag var och köpte nya soppor igår och vägde mig, det gick ju alldeles utmärkt. Jag hade gått ner det som jag plussade sist så nu är det plusminusnoll och jag är på banan igen. Tack för all snälla kommentarer förresten och kul att ni ser skillnad, snart kommer fler resultatbilder. Jag har fått endel frågor ställda till migså jag tänkte svara på dom här.

Hur mycket gick du ner på dom 6 veckorna ?? renkur kombi å renkur??
Jag gick ner 5,2kg FÖRSTA veckan och sedan var det drygt 1kg per vecka.

När du körde kombi.. drack du 2 lr 3 påsar då + ett mål mat?
Jag äter ett mål mat och tar tre påsar/dag på komb-kur, men ibland blir det hursomhelst.Målet är iaf. tre påsar.

Varför måste du lägga löpningen på hyllan? Går själv på VLCD och tränar som vanligt, löpning och spinning, och det är inget problem för mig iaf... Alla är iofs olika.. :)
Anledningen att jag väljer att låta bli löpning under ren kur är för att 480kcal/dag är på tok för lite för att ägna sig åt löpning eller annan högförbännande motion. Iaf. om man vill behålla sina muskler. 
Därför ägnar jag mig åt på sin höjd promenader under ren kur och löpning under kombinerad. Jag har dessutom inte riktigt den orken på ren kur.


Jävlar vilken skillnad... bra jobbat. körde du ren kur?
hur länge?
tränade du åxå?
 
Jag har hittills kört ren kur 4 veckor uppdelat på två omgångar och planerar ytterligare en omgång på två veckor efter påsk, jag tränade inte under ren kur.

Jag kör ju också igång på allvar då så vi kanske kan finnas och stötta varandra?
Ja Novali, det är grymt bra att ha folk omkring sig som är i samma sitts och har samma mål och som kan peppa varandra, så det tycker jag är en bra idé:)

Kommentarer
Postat av: Novali

Ringde min coach förut och hon säger samma som du att under renkur rekommenderas lågintensiv träning annanrs förstörs muskler.

Promenader cykla och simma föreslog hon så kan man alterera takten

2012-04-04 @ 07:33:47
URL: http://novalislife.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0